مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-10اجتماعي

فارس من|یک باب مدرسه شبانه روزی دخترانه در بخش کتیج احداث کردیم


برای رفاه دانش آموزان دختر، یک باب مدرسه شبانه روزی در بخش کتیج احداث کردیم که از لحاظ پیشرفت کاری 90 درصد کار انجام شده و فقط سقف کاذب و محوطه سازی حیاط مدرسه باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه دلیل ترک تحصیل دخترانِ روستای گیران سیستان و بلوچستان بررسی شود،  تیمور مبارکی اظهار کرد: با توجه به اینکه روستای گیران 23 نفر دانش آموز دارد و این تعداد برای ساخت مدرسه از حد نصاب قانونی بسیار پایین تر است و از طرفی قانون به ما اجازه ساخت نمی دهد، بر همین اساس دانش آموزان باید به بخش کتیج مراجعه کنند که این فاصله برای دانش آموزان و والدین آنها سخت است.

وی افزود: در برخی از شبکه های اجتماعی گفته شده که همه دانش آموزان ترک تحصیل کردند اما این خبر کذب است؛ چرا که در جلسه ای که با افراد این روستا برگزار شد فقط سه نفر اقدام به ترک تحصیل کردند که آن هم دلایل شخصی و خانوادگی بوده و ربطی به فاصله دور مدرسه نداشته است.

رییس آموزش و پرورش فنوج تصریح کرد: بر همین اساس در روستاهای گیران، ریتک و رمش این مشکلات وجود دارد و از جمعیت بالایی هم برخوردار هستند و نیازمند مدرسه متوسطه دوره دوم دخترانه هستند که ما با همکاری خیران، یک باب مدرسه شبانه روزی در بخش کتیج احداث کردیم که از لحاظ پیشرفت کاری 90 درصد کار انجام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|یک باب مدرسه شبانه روزی دخترانه در بخش کتیج احداث کردیم

فارس من|یک باب مدرسه شبانه روزی دخترانه در بخش کتیج احداث کردیم